12.06.2012

Jestem kobietą i wiem co to spalony!

Nie jestem następną dziewczyną, która nie potrafi odróżnić rzuty rożnego od karnego. Wiem co to jest spalony w piłce nożnej, siatkarski gwóźdź albo flot. Dlaczego przyjęło się tak, że tylko mężczyźni mogą interesować się sportem, a kobiety w tych sprawach na niczym się nie znają? Osobiście uwielbiam oglądać mecze, a jak ktoś się dziwi, gdy dowiaduje się o mnie "takich rzeczy", okropnie mnie to denerwuje. Co w tym dziwnego? Jest mnóstwo kobiet, które uwielbiają piłkę nożną. Tak samo jest wielu mężczyzn, którzy sportem w ogóle się nie interesują.
Mamy czas Mistrzostw Europy w piłce nożnej oraz Ligi Światowej w piłce siatkowej. W ostatni weekend bardzo trudno było mi pogodzić te dwie imprezy, bo spotkania odbywały się w tym samym czasie. Jednak wybrałam siatkówkę, bo grali Polacy. Dzisiaj będzie mecz Polski z Rosją w piłkę nożną. Teoretycznie szanse mamy małe, ale nasi piłkarze zawsze mogą zrobić nam jakąś niespodziankę i wygrać to spotkanie, albo chociaż zremisować. 
Apel do panów: nie każda kobieta to pusta lalka, która na wiadomość do meczu "strzela focha" i się obraża. Są również takie, które chętnie usiądą z Wami przed telewizorem z paczką chipsów i będą równie mocno kibicować jak Wy.

3 komentarze:

  1. Oczywiście, że są takie kobiety! (Patrz: ja). Jednak wydaje mi się, że inteligentni faceci zdają sobie z tego sprawę. Wśród moich znajomych większość wcale nie dziwi się tym, że dziewczyna może lubić sport i spokojnie mogę z nimi o tym pogadać. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Wśród moich znajomych jest dużo dziewczyn, które interesują się piłką nożną, a te które się nie interesują i tak wkręciłyśmy w to całe Euro i z nami oglądają mecze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. prawda. mnie także bardzo interesuje sport i oglądałam każdy mecz z Euro 2012. te takie dogryzanie nam że nie znamy się na sporcie jest bardzo denerwujące, ale myślę, że z czasem facetom to przejdzie ;)
    dawniej phoebe--world.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń