27.05.2012

Serialowy musical

Witam Was po długiej przerwie nieobecności. Rok szkolny zbliża się ku końcowi, dlatego teraz jest ten czas, kiedy trzeba się uczyć i zbierać pozytywne oceny. W moim przypadku jest to tym bardziej ważne, że przez długi okres czasu w ogóle nie chodziłam do szkoły z powodu problemów zdrowotnych.
Czas się przyznać, że jestem wielką fanką serialu "Chirurdzy". Ostatnio moje zafascynowanie chyba sięgnęło zenitu, bo cały czas przesiaduję na Youtube, oglądam bloopersy, najciekawsze sceny i inne. Oprócz tego zakochałam się w piosenkach wykonywanych w jednym z odcinków, kiedy jedna z bohaterek uległa wypadkowi. Był to odcinek musicalowy, gdzie piosenki śpiewali sami aktorzy. Byłam przekonana, że wszystkie te głosy są przerobione przez komputer, ale oczywiście musiałam to sprawdzić wpisując odpowiednie frazy na Youtube. Jak się okazało, aktorzy ci śpiewają tak samo dobrze, jak w serialu. Osobiście zakochałam się w głosie Sary Ramirez, a szczególnie w piosence "The Story". Chodzę teraz i nucę ją na okrągło. Moim zdaniem wykonanie jest genialne, a muszę powiedzieć, że Sara śpiewa tę piosenkę prawie identycznie na żywo (co również można znaleźć na stronie wymienionej powyżej).
Ogólnie polecam odcinek musicalowy serialu "Grey's Anatomy". Oprócz tego, że efekty są genialnie (nie to co w "Na dobre i na złe"), to jest tam pokaz naprawdę wielkich talentów.

 
Sara Ramirez - "The Story"


 
Wszystkie piosenki z odcinka musicalowego




1 komentarz:

  1. Ja nie oglądam Chirurgów, tylko House'a, ale chyba będę musiała też zobaczyć, co tam w tych Chirurgach słychać. Kiedyś widziałam parę odcinków i całkiem fajne były ;)

    OdpowiedzUsuń